Koop je 100gb storage, of koop je ruimte voor AL je kattenfoto's?
Apple werd groot niet door te zeggen dat ze 10 gigabyte storage hadden op hun eerste iPod. Nee, Apple werd groot omdat ze konden vertellen hoe dat er uit zag voor hun klanten:
A thousand songs in your pocket.
Als jij droomt van raving sales, fans en reviews, dan heb je precies zo'n zelfde soort shift te maken voor jouw product(en).
Dat is exact wat je gaat leren doen in deze Webshop Messagingkit.
Door in te zoomen op 8 verschillende en oh-zo belangrijke thema's krijg je op 1 a4tje duidelijk hoe je jouw producten zo lekker & sexy verwoordt dat je het zelf direct zou kopen.
Dit doe je door jouw unieke verhaal en de productvoordelen op zo'n manier over te brengen dat klanten direct snappen hoe jouw product hun leven verrijkt. Dit is hoe je dat 'OMG I need this" effect creëert.
Met de methode uit de Messagingkit heb ik mijn eigen webshop van 0 naar 10k maanden getild, met een nieuw, eigen merk.
Is dit voor jou?
Je hebt een webshop met fysieke producten en je voelt dat er meer potentie in zit dan dat er nu uit komt
Klanten hebben winkelwagentjes vol, maar kopen niet
Je conversiepercentage blijft vaak onder de 2% hangen
Je blijft met kortingen en acties strooien, terwijl dat niet altijd goed voelt
Je beschrijft altijd de productkenmerken, maar vindt het moeilijk de echte voordelen te beschrijven
Je krijg direct toegang tot de kit - deze ontvang je in een eenvoudig Notion template. Je houdt levenslang toegang.